01-01-2010
Ik heb geen gewone webwinkel. Er is dus geen mogelijkheid om online te betalen. Bestellen kan door overmaken via ideal of via paypal.
Als je belangstelling hebt voor deze TRANCE-FORMATIES, stuur me dan een bericht via het Contact formulier
Notabene! Het is niet mogelijk deze TRANCE-FORMATIES vrijblijvend te beluisteren. Het is te gemakkelijk om een kopie te maken.
De kosten bedragen 5 euro voor deze twee TRANCE-FORMATIES. Als je daarna de andere 14 TRANCE-FORMATIES ook wilt, bedragen de kosten daarvan 20 euro.
De 'Haagse Hooligans' hebben bepaald, dat je alleen online betalingen mag ontvangen, wanneer je een zakelijke bankrekening hebt. Om een zakelijke bankrekening te krijgen, moet je bedelen bij de banken en je onderwerpen aan de banken. Andreas Firewolf voert al sinds 2015 strijd met de Rabo Bankrovers. Firewolf heeft de rechtbank gevraagd het OM opdracht te geven om de Rabo bankrovers strafrechterlijk te vervolgen. Zie Strafrechterlijke vervolging Rabobank. Nu vinden de banken ons niet aardig meer en krijgen we geen zakelijke bankrekening. Zie Nederland discrimineert Firewolf.
TRANCE-FORMATIE 1:
|
|
Hier ontmoeten we de ijsreuzen, de thursen en trollen en de duisterelven en zwarte dwergen. We gaan eerst naar Garmr de hellehond. Dan komen we bij Hal, de godin van de dood. Daarna komen we bij Hrymr en betreden zijn slangehal. Vervolgens gaan we naar Thrymheimr en dringen binnen in de grot van de reuzin Skadi. Dan gaan we naar Hver-gelmir, de bruisende ketel. Daar ontmoeten we Nijdhakker de draak. We gaan naar Nidafjöll (duistere maanmagie) en ontmoeten Sinmara de heks en Sindri de aardman. Dan komen we bij Dvalin in Svart-álfar-gardr. We dalen af in de grot van Hnitbjörg en drinken mede met Gunlod, de reuzendochter. Dan komen we aan op Lyngvi. Daar hebben de Ásen de wolf Fenrir stevig vastgebonden. Dan gaan we naar Myrkheimar en betreden de grot van Angrboða de spin. Als laatste gaan we naar Niflhal. Daar waakt Hrae-svelgr, de duistere adelaar. En als we al deze mythische wezens ontmoet hebben, duiken we in de duistere oermaterie en bereiken we de eenheid met de duistere overgrootmoeder. |
TRANCE-FORMATIE 2:
|
|
Dan ontwikkel je je achtereenvolgens tot vrij mens, tot leider, tot krijger en tenslotte tot Áas van de knechten. De Áas van de knechten is Loki, de grappenmaker. En als Áas heb je lak aan alle regels en geboden. En je doet allerlei dingen die niemand doet. Want jij bent Loki, de Áas van de knechten. |
Ik heb geen gewone webwinkel. Er is dus geen mogelijkheid om online te betalen. Bestellen kan door overmaken via ideal of via paypal.
Als je belangstelling hebt voor deze TRANCE-FORMATIES, stuur me dan een bericht via het Contact formulier
Notabene! Het is niet mogelijk deze TRANCE-FORMATIES vrijblijvend te beluisteren. Het is te gemakkelijk om een kopie te maken.
De kosten bedragen 5 euro voor deze twee TRANCE-FORMATIES. Als je daarna de andere 14 TRANCE-FORMATIES ook wilt, bedragen de kosten daarvan 20 euro.
De 'Haagse Hooligans' hebben bepaald, dat je alleen online betalingen mag ontvangen, wanneer je een zakelijke bankrekening hebt. Om een zakelijke bankrekening te krijgen, moet je bedelen bij de banken en je onderwerpen aan de banken. Andreas Firewolf voert al sinds 2015 strijd met de Rabo Bankrovers. Firewolf heeft de rechtbank gevraagd het OM opdracht te geven om de Rabo bankrovers strafrechterlijk te vervolgen. Zie Strafrechterlijke vervolging Rabobank. Nu vinden de banken ons niet aardig meer en krijgen we geen zakelijke bankrekening. Zie Nederland discrimineert Firewolf.
Dit formulier is UITSLUITEND om commentaar te geven op deze pagina. Wat u schrijft kan gepubliceerd worden.
Om een bericht te sturen naar Andreas Firewolf klikt u op Contact formulier
Om feedback te geven op deze pagina klikt u op:
Beknopte autobiografie van Firewolf.
Deze website heeft veel pagina's en veel informatie. Deze pagina geeft u informatie over hoe u door deze websites kunt navigeren.
Over de IJslandse wereldboom:
over de noordse goden en godinnen
over de Joten (vuurreuzen) en hrimthursen (ijsreuzen)
48 lessen over de werelden van het ijs, het vuur, de zee en de wind
Online raadplegen van de Runentarot
25 Runenkaarten, gebaseerd op de oude noorse Runenrij.
De kaart Ginnunga Gap: het misleidende gat, de grote leegte.
48 Wereldkaarten, gebaseerd op de werelden van Yggrdasil.
Vier keer twaalf werelden, overeenkomstig de vier elementen en hun symbolen: Schilden, Drinkhoorns, Zwaarden en Speren.
20 Klasse kaarten.
Vier keer vijf kaarten, overeenkomstig de vier elementen.
Voor ieder element de klassen Knecht, Vrije, Leider, Krijger en Aas.
Online raadplegen van de Runentarot
En we beginnen met Ginnunga-gap.
In het begin was
Ginnungagap
het misleidende gat
de grote jonge chaos.
De werelden van Niflheimar. 12 Wereld kaarten van ijs en mist.
De werelden van Vanaheimar. 12 Wereld kaarten van zee en water.
De werelden van Jötunheimar. 12 Wereld kaarten van vuur.
De werelden van Ásaheimar. 12 Wereld kaarten van wind.
Midgardr of Midden Aarde is de fysieke aarde. De vier elementen komen hier samen. Om de wereld kronkelt zich Jormungandr, de midgaardslang.
is de eerste wereld van Niflheimar: Gnipahellir. De hellehond Garmr houdt hier de wacht en wil je graag verslinden.
is de tweede wereld van Niflheimar: Hal. Hal is de wereld van Hal of Vrouw Holle. Zij heeft hier een hal gebouwd met de naam Éljúðnir.
is de derde wereld van Niflheimar: Náströnd. Hier woont de ijsreus Hrymr in zijn Slangenhal.
is de vierde wereld van Niflheimar: Thrymheimr. Hier woont Skadi in een grot in een ijzige berg.
is de vijfde wereld van Niflheimar: Hvergelmir. Hier woont de duistere draak Nídhöggr.
is de zesde wereld van Niflheimar: Nidafjöll. Hier wonen Sinmara de heks en Sindri de aardman in een roodgouden hal.
is de zevende wereld van Niflheimar: Svartálfargardr. Hier woont Dvalin, de zwarte elf, die je laat dwalen.
is de elfde wereld van Niflheimar: Hnitbjörg. Hier woont Gunnlöd, de dochter van Suttungr.
is de achtste wereld van Niflheimar: Lyngvi. Hier ligt de wolf Fenrir vastgebonden tot het einde van dit tijdperk.
is de negende wereld van Niflheimar: Myrkheimar. Hier spint Angrboða haar duistere webben. Pas op dat je niet verstrikt raakt in haar boze spinsels.
is de tiende wereld van Niflheimar: Niflhal. Als je helemaal bent afgedaald naar het diepste deel van Niflheimar kom je bij de muur van angst. Bovenaan deze loodrechte wand houdt Hræ-svelgr de wacht.